Vervolg! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Anna Fleur Hornstra - WaarBenJij.nu Vervolg! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Anna Fleur Hornstra - WaarBenJij.nu

Vervolg!

Blijf op de hoogte en volg Anna Fleur

02 Mei 2014 | Tanzania, Arusha

Hoi allemaal,

Allereerst zal ik niet veel meer posten op deze blog, want afgelopen woensdag is mijn mobiel in de dalla dalla gestolen.. Behoorlijk balen!

Update van hier:
Afgelopen week veel ondernomen, vaak naar Arusha geweest daar op de Masai markt rondgelopen en westers gegeten.
Komend weekend ga ik met wat anderen naar Moshi, daar gaan we overnachten. Vanuit Moshi gaan we ook watervallen bezoeken: Kilasiya waterfalls! Ben benieuwd :)

Wat een verschil blijft het toch, in de dalla dalla zaten gisteren ook wat kippen en in de laadbak ging een geit. Allemaal levend!

Gisteren was het ook 1 mei, dat is hier een feestdag. Alle ambtenaren hebben dan vrij en vieren dan feest. In de stad waren meerdere parades met muziek en in het stadion was er één groot feest! Maar toen wij, een ander meisje en ik, hier gingen kijken voelde we ons wel heeeel erg blank tussen zo veel negers bij elkaar. We werden ook half weggestuurd door een neger en een politie, volgens hun was het geen goed idee om daar rond te lopen als blanken. Maar volgens mij vonden ze het eigenlijk ook gewoon heel interessant om ons te begeleiden en met ons te praten!

Ook ben ik gisteren naar het politiebureau gegaan om aangifte te doen, helaas kon dat toen niet door de feestdag. Maar vandaag ga ik weer, wel een hele ervaring hoor zo'n afrikaans politiebureau! Een stenen gebouw met een paar hokjes waar je heen kan. Heel apart en het ziet er ook zo niet professioneel uit!

Ik hou het kort dus ik ga nu stoppen, ik gebruik namelijk nu iemand anders laptop!
Geen flauw idee wanneer ik weer post..

Oja van de safari is nog niet echt iets duidelijk, want ik wil graag langer dan 2 dagen. Alleen aankomend weekend gaan er 3 meisjes op safari voor 2 dagen en het is dus wel makkelijk om daar ook mee mee te gaan. Er is nu namelijk nog geen groep bekend voor ongeveer 5 dagen helaas!
Maar 2 dagen is natuurlijk ook heel gaaf al!

Tot gauw als het lukt!
Helaas lukt het nu niet meer om foto's bij te voegen.

• 02 Mei 2014 - 12:16

Mirjam:

heej fleur, dan maar zo he zonder tel.ik geniet van je leuke verhalen, wat een andere wereld en ik merk dat je je amuzeert. Staat je een leuk weekend te wachten vertelde Annelies.Dikke kus uit koud en nat arnhem.

• 02 Mei 2014 - 15:08

Sjaan:

wat een ellende juist daar en nu je tel gejat. nooit leuk maar nu helemaal!! wat klinkt het goed wat je doet heb je leuk contact met de andere meiden? geniet liefs van chris en sjaan

• 05 Mei 2014 - 20:19

Angėle:

Ha Fleur,
    Dat is pech die telefoon....ben je nog meegegaan op safari het weekend?
    Wat een verhalen weer, super, je maakt zo veel mee! Geniet maar verder! Liefs, Angėle