Terug - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Anna Fleur Hornstra - WaarBenJij.nu Terug - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Anna Fleur Hornstra - WaarBenJij.nu

Terug

Blijf op de hoogte en volg Anna Fleur

23 Mei 2014 | Nederland, Arnhem

Hier is mijn laatste update nu gewoon weer vanuit Nederland!
Gisterochtend ben ik geland, na een prettige vlucht.
Annelies stond mij op te wachten, fijn om elkaar weer te zien!

Thuis aangekomen voelde het weer heel 'normaal' om in Nederland te zijn en was de omslag eigenlijk helemaal niet zo groot. Het leek alsof ik hier al veel langer was en alsof Tanzania al weken geleden is.

Hierbij ook een lijstje van de definitieve gekochte spullen van het donatiegeld:

- schooltassen
- stof voor schooluniform broeken
- kasten voor op de kamers van de kinderen voor hun kleren (voorheen hele kleine plastic bakjes)
- tafels voor in de baby class
- schooltruien
- dekens voor de kinderen om onder te slapen
- pyjama's
- benodigdheden voor een maand porridge voor álle schoolkinderen

Ik ben echt enorm blij dat ik dit allemaal heb kunnen doen en wil de donatiegevers daar echt nogmaals heel erg voor bedanken!

Helaas heb ik van een paar dingen geen foto's, aangezien die of op mijn gestolen mobiel stonden of op een camera van iemand anders die ik als het goed is nog binnenkrijg. Zoals de foto's van de kastjes.

  • 23 Mei 2014 - 15:53

    Margreet Van Der Meulen:

    Hoi Anna Fleur,
    Welkom thuis!!
    Ik heb afgelopen weken, je verhalen met verbazing en bewondering gelezen.
    Heb er eigenlijk geen woorden voor, maar het was "geweldig".
    Je bent een kanjer!!
    Misschien in de toekomst, nog een keer?? We wachten het af.
    Gr. Margreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2014

Terug

19 Mei 2014

Laaste paar daagjes

12 Mei 2014

Safari!

06 Mei 2014

Nieuw verslag

02 Mei 2014

Vervolg!
Anna Fleur

18 jaar

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 2428
Totaal aantal bezoekers 7759

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

21 April 2014 - 21 Mei 2014

Arusha

Landen bezocht: