Paar nachtjes! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Anna Fleur Hornstra - WaarBenJij.nu Paar nachtjes! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Anna Fleur Hornstra - WaarBenJij.nu

Paar nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Anna Fleur

16 April 2014 | Nederland, Arnhem

Nog maar vijf nachtjes en ik ga echt weg!
Het komt nu wel heel dichtbij, alle spullen
zijn gepakt en eigenlijk ben ik er helemaal klaar voor!
Deze laatste dagen zou ik het liefste overslaan, het is nu namelijk meer het wachten op het vertrek omdat alles geregeld is.
Nou nog een wel heel belangrijk ding, mijn visum, moet nog worden opgehaald. Maar gelukkig was Annelies, met haar gratis Ov, zo aardig om deze aan te vragen. Morgen gaat ze hem ophalen in Nieuwkerk aan de IJssel.

Gisteren nog een herhaal enting gehad, en zondag moet ik beginnen met het slikken van de Malarone. Hopelijk krijg ik daar geen last van..

Verder is er nog iets anders, zoals jullie weten ga ik daar dis helpen op een schooltje en een weeshuis. Maar zoals jullie allemaal wel weten zijn ze daar arm en in ontwikkeling, een paar tientjes maakt voor hun al heel erg veel uit. Zeker ook door de Tanzaniaanse Shilling, die erg zwak staat. Dit maakt het voor ons relatief goedkoop om met ons geld daar spullen te kopen.
Daarom zamel ik ook geld in, stel dat je ook iets wilt geven dan mag je dat storten op 1553959 tnv Tanzania.
Maar wat ook fijn is om het contant aan mij te bezorgen/ geven.
Omdat het misschien wat kort dag is om het overgemaakt te krijgen is het ook prima als je mij een berichtje stuurt met dat je het wilt dan komt dat later wel.

Voor minder dan een tientje kan een kindje al een hele nieuwe schooloutfit uitzoeken inclusief mooie schoentjes!
Dus elke euro is het echt waard!!


http://www.arusha-community.com/

  • 17 April 2014 - 14:38

    Paulien:

    Hi Fleur, wat spannend allemaal!!! En wat een mooi initiatief van je, ik heb € 10,-naar je overgemaakt. Liefs Paulien

  • 17 April 2014 - 15:28

    Anna Fleur Hornstra:

    Super! Dankjewel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2014

Terug

19 Mei 2014

Laaste paar daagjes

12 Mei 2014

Safari!

06 Mei 2014

Nieuw verslag

02 Mei 2014

Vervolg!
Anna Fleur

18 jaar

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 7772

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

21 April 2014 - 21 Mei 2014

Arusha

Landen bezocht: